Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky pre nákup v našom internetovom obchode
Sunix s.r.o
Drotárska 54
Bratislava 81104
ico 35889764
Vložka čislo:32100/B 

 
1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásenych predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.
2) OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB
Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z Vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka, telefónu, e-mailu, či písomne na našej adrese.
Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Rozmery, váha, výkony, kapacita a ostatné údaje uvedené na našich stránkach, v katalógoch, prospektech a iných tlačovinách sú údajmi nezáväznými a vychádzajúcimi z údajov výrobcov. V prípadě nezrovnalostí Vás samozrejme budeme kontaktovať.
Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky a zároveň riadne vybavené slovenskými návodmi k obsluhe, záručnými listami a zoznamami pozáručných servisných stredísk, ak to je pre daný druh tovaru obvyklé.
Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári.
Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva postupne vzniká samotným dodaním tovaru. K uzavretiu kúpnej zmluvy sa vyžaduje formálne potvrdenie objednávky predávajúcim. V jednotlivých, hlavne cenovo náročnejších prípadoch, si predávající vyhradzuje právo k vzniku zmluvy potvrzením objednávky nejlepšie osobne alebo telefonicky a úhradu finančnej zálohy kupujúcim.
V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k výraznej zmene kurzu zahraničnej meny alebo k zmene ceny či dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, má naša firma právo objednávku po dohode s kupujúcim modifikovať alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť. Rovnaké oprávnenie si vyhradzujeme i v prípade, kedy výrobca prestane dodávať objednaný produkt, alebo uvedie na trh novú verziu produktu, poprípade výrazným spôsobom zmení cenu produktu.
 
3) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY
Potvrdenie objednávky vám zašleme e-mailom, o odoslaní budete taktiež informovaný e-mailom. V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať.
4) ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
Každú objednávku môžete do 24 hodin zrušiť a to telefonicky, či e-mailom a to bez udania dôvodu. Stačí uviesť meno, e-mail a popis objednaného tovaru či služby.
5) BALNÉ A POŠTOVNÉ
Objednaný tovar Vám zašleme poštou , kurierom alebo firemným autom. V prípade, že ste na našej rozvozovej trase, budete o dodaní informovaný telefonicky alebo e-mailom. Pri objednávke nad 70,-EUR, alebo v prípade nášho vlastného rozvozu je doprava zadarmo. Cena za dopravu - Slovenská pošta -2,70 €, ReMax courier-3,80 €. Cena za poslanie tovaru na dobierku je 0,80€.  Pri platbe bankovým prevodom platbu realizujte na účet uvedený na faktúre, ktorú od nás dostanete po zadaní Vašej objednávky.
6) DODACIA LEHOTA
Dodacia lehota je od 3-21 dní, ak nie je uvedené inak. V prípade, že nejaký tovar nebude skladom, budeme Vás čo najskôr kontaktovať. Predávajúci je oprávnený vyzvať kupujúceho na prevzatie tovaru pred uplynutím lehoty dohodnutej v kúpnej zmluve.
7) VÝMENA TOVARU
V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškozený tovar vymeníme za iný druh. Predávajúci ponúka možnosť vrátenia nepoužitého tovaru  to do 14 dní. Tovar však musí byť v originálnom obale, nepoužívaný a kompletný. Tovar stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci.
8) REKLAMÁCIE A ZÁRUKA
Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom v Slovenskej republike. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prehliadnuť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupující povinný čo najskôr hlásiť našej firme. Za vady vzniknuté prepravcom neručíme.
Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná záručná lehota 24 mesíacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.
                                                                                                                                            9) OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
 
 

Prevádzkovateľ internetového obchodu www.sunix.sk prijal maximálne technické, organizačné a personálne opatrenia zodpovedajúce spôsobu spracúvania osobných údajov, pričom zobral do úvahy najmä použiteľné technické prostriedky, dôvernosť a dôležitosť spracúvaných osobných údajov, ako aj rozsah možných rizík, ktoré sú spôsobilé narušiť bezpečnosť alebo funkčnosť jeho informačných systémov v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.

 

 

 OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

1.      Osobné údaje, s ktorými Sunix,. s r.o. prichádza do styku sú

o        meno a priezvisko zákazníka

o        adresa zákaznika

o        telefonický kontakt zákazníka

o        mailová adresa zákazníka

2.      Sunix. s r.o. takto poskytnuté osobné údaje zákaznikov neposkytuje ani nesprístupňuje tretím osobám, s výnimkou prepravnej spoločnosti za účelom doručenia zasielky s tovarom a poisťovni za účelom poistenia tovaru.

3.      Sunix. s r.o. zodpovedá za bezpečnosť osobných údajov, ktoré spracúva tým, že ich chráni pred odcudzením, stratou, zmenou a rozširovaním. Na tento účel je zabezpečené primerané technické, organizačné a personálne opartenie zodpovedajúce spôsobu spracuvania.



Záruka sa nevzťahuje na:
a) vady vzniklé bežným používaním
b) nesprávnym použitím výrobku
c) nesprávnym skladovaním
Postup pri reklamácii:
1) informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne
2) Tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, Vašu adresu
4) doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamacie, teda prevzatí tovaru našou firmou. V prípade dlhších reklamácií Vás budeme priebežne informovať o stave reklamácie.
Alternatívne riešenie spotrebitelských sporov:
-novelizovaný Zákon č.102/2014 a Zákon č.391/2015
-kupujúci má možnosť riešiť spor online
-tlačivo na stiahnutie:  Alternatívny spôsob riešenia sporov


FORMULAR PRE ODSTUPENIE OD ZMLUVY
Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
 

 
SUNIX s.r.o.
Drotárska 54
811 04 Bratislava
Ičo:35889764
Dič:SK2021851832

Tel.: +421 2 6231 5309

Prípadne nás môžete naštíviť v našich KAMENNÝCH obchodoch na adrese:

Pre kategórie:
Kvetináče - Reisenthel - Nábytok - Darčeky - Built - Anjeli -Hey Sign

Zámocká 34 - Staré Mesto
Bratislava
81103
tel:02/54430634
Otváracie hodiny
pondelok-piatok 10:00-18:00
sobota 10:00-13:00

Pre kategórie:
Kúpeľňa - Kuchyňa - Koše
Na adrese :
Mlynarovičova 18
851 03 Bratislava -Petržalka
Otváracie hodiny :
po-pia - 9.00-18.00
sobota -8.00-12.00
tel: 02/62315309

Zákony a predpisy:
- zákon číslo 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji
- zákon č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov